loading...

ماشین آلات مدرن تبریز | دستگاه قطعه شویی

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیکدستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک ، تولید دستگاه صنعتی مدرن همچون دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک در خط تولید شرکت ما مطابق با اخرین تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دانش و

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک ، تولید دستگاه صنعتی مدرن همچون دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک در خط تولید شرکت ما مطابق با اخرین تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دانش و تخصص مهندسین متخصص و دوره دیده هم اکنون در حال تولید مدرن ترین و محهز ترین دستگاه های صنعتی نظافتی هستند که این دستگاه ها هم اکنون در حال صادر شدن به کشور های همجوار هستند .


این دستگاه ها کاملا درجه یک و صادراتی هستند و از همین حیث می توان گفت کشور ما هم اکنون از واردات اینگونه دستگاه ها کاملا بی نیاز است . دستگاه های نظافتی شامل چه دستگاه هایی می شوند ؟

دستگاه های نظافتی شامل دستگاه های زیادی می تواند باشد اما مهم ترین این دستگاه ها شامل دستگاه های قطعه شویی ، دستگاه های فرش شویی و دستگاه ها خشک کن قالی هستند .
این دستگاه ها مهم ترین دستگاه های نظافتی و صنعتی هستند .به این ترتیب جهت راه اندازی یک کارگاه قالیشویی یا قطعه شویی کار ما بسیار اسان است .

برای راه اندازی یک کارگاه قطعه شور می توانید با خرید یک دستگاه قطعه شویی کار خود را اغاز نمائید . این دستگاه ها اندازه های مختلف دارند و می توانید با توجه به نوع فعالیت خود یکی از دستگاه ها را انتخاب نمائید .

یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های قالیشور ، دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک می باشد ، این دستگاه یکی از حرفه ای ترین و کارامد ترین دستگاه های نضافتی است که هم اکنون در سطح کشور در حال تولید می باشد . 



این دستگاه هم اکنون با دانش روز دنیا در خط تولید کارخانه ما با استفاده با باکیفیت ترین قطعات با بدنه کاملا استیل در حال تولید می باشد .

این دستگاه در اندازه های 6 فرچه 9 فرچه و 12 فرچه تولید می شود . این دستگاه کار پهن کردن ، شستشو و سپس لول کردن را تماما خودش انجام داده و با نهایت دقت قالی را شستشو می دهد .

همچنین یکی از نکات مهم در صنعت قالیشویی سرعت شستشوی قالی می باشد .


دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک در عرض چند دقیقه کار شستشوی فرش را به اتمام رسانده و ان را اماده تحویل به دستگاه خشک کن قالی می نماید .

یکی از بهترین دستگاه های مکمل این دستگاه ، خشکن کن فرش می باشد . این دستگاه همواره قادر به خشک کردن قالی های شستشو شده تنها در عرض 2 دقیقه می باشد .
که فرایند ابگیری تا 98 درصد صورت می گیرد و مابقی کار در عرض جند دقیقه پهن کردن فرش به اتمام می رسد .

خرید این دستگاه هم اکنون از تولید کنندگان مجاز در سطح کشور بسیار اسان می باشد .

زمانی که شما این دستگاه را از شرکت ما سفارش می دهید به سرعت بارگیری شده و در محل مورد نظر به شما تحویل داده می شود .
ضمن اینکه این دستگاه و تمامی دستگاه ها در همان موعد تحویل کاملا نصب شده و توسط اپراتور دستگا آموزش های لازم جهت راه اندازی و استفاده از دستاه به شما داده خواهد شد .



شما می توانید هم اکنون با خرید دستگاه های صنعتی نظافتی از شرکت ما کارگاه خود را راه اندازی کنید . امروزه راه اندازی این گونه کارگاه ها بسیار راحت تر است با توجه به توسعه دستگاه های نظافتی .

دستگاه قالیشویی میزی اتوماتیک را هم اکنون می توانید هم بصورت نقد و هم بصورت اقساط از ما خریداری نمائید .
شرایط خرید اقساطی تنها با پرداخت چهل درصد از قیمت کل دستگاه ممکن است و مابقی بصورت اقساطی می باشد .

شما می توانید جهت خرید هریک از دستگاه ها با شماره تماس های درج شده در سایت اصلی با ما تماس بگیرید .

ما هم اکنون عزم خود را جزم نموده ایم تا با گردهم آوری مهندسین متخصص در خط تولید صنعتی ، مهندسین مکانیک ، مهندسین برق ، مهندسین قدرت و ... کارگاه های مجزای رنگ آمیزی ، کارگاه های تست دستگاه و .... هم اکنون یکی ا درجه یک ترین و صادراتی ترین دستگاه های قالیشویی را تولید می کند .


تولید دستگاه فرش شویی هم در این نوع و هم در انواع دستی و متوسط هم تولید می شود . 

دستگاه های دستی نیازمند نفر هستند و باید توسط شخص حمل شوند تا پروسه شستشوی قالی را انجام دهند .

این نوع دستگاه نیز با توجه به نوع و نیاز کارگاه می تواند در کارگاه استفاده شود ، اما باز هم تاکید داریم که بسته به نوع کارگاه دارد .
یکی از بزرگترین تولید کنندگان حال حاضر کشور با تولید انواع دستگاه های فرش شویی دستی اتوماتیک نیمه اتوماتیک تمام اتوماتیک و رومیزی در کشور هستیم و کیفیت و گارانتی مصولات در کنار 20 سال خدمات پس از فروش افتخار ما می باشد .

مدرن بازدید : 76 پنجشنبه 01 خرداد 1399 زمان : 11:44 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 834
  • بازدید کلی : 6,327